TRX- træning

TRX Suspension Training er baseret på 5 grundlæggende principper:

1 Du træner styke, fleksibilitet, mobilitet og balance i alle øvelser
2 Funktionel træning – stor overførbarhed til dagligdags bevægelser.
3 Belastningen er udelukkende din egen kropsvægt.
4 Involvering af core muskulatur i alle øvelser.
5 Du træner med kun et ophængspunkt.


TRX Suspension Training er træning for alle uanset målsætning, niveau og uanset hvor du er.
Med en TRX Suspension Trainer har du mulighed for at træne lige når det passer dig. Da du hurtigt kan indstille din TRX Suspension Trainer, er du hurtigt videre i dine øvelser, så på meget kort tid har du effektivt trænet hele kroppen igennem. TRX Suspension Training er funktionel træning for hele kroppen og adskiller sig fra den mere konventionelle træning ved at engagere flere led og muskler i bevægelserne.
TRX Suspension Training er for dig, der vil være meget bedre til det du er god til.
Uanset om du vil have en stærkere krop og være bedre til at bevæge dig, eller du vil være meget bedre til en bestemt sportsgren, så vil du få stor gavn af at implementere TRX Suspension Training i din dagligdag.  Øvelserne er en kombination af dynamiske bevægelser og statiske positioner. I alle øvelserne bliver hele din core engageret og du udfordres på både balance, styrke, mobilitet, fleksibilitet og udholdenhed.

Undervisere: Thomas Rasmussen og Nille Hald.

Tider for hold:

Mandag kl.15-16 (Nille Hald)

Onsdag kl. 9-10 (Thomas Rasmussen)